Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Agentura Devx přichází s novou vizuální identitou

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Třinecká vývojářská agentura Devx, součást kreativního uskupení Point FM, vstoupí do roku 2018 s novou vizuální identitou. Tu pro ni zpracovalo studio U+Design, které řídí Tomáš Nečas alias Tom Garcy. Právě pro agenturu U+, jejíž součástí U+Design je, či pro Symbio nebo PragueBest třinečtí vývojáři letos pracovali jako dodavatelé. Celkový letošní obrat Devx dosáhl 10 milionů Kč.

Nové logo agentury Devx

Nové logo agentury Devx od Tomáše Nečase

Dosavadní logo agentury Devx

Dosavadní logo agentury Devx

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Nová vizuální identita agentury Devx od Tomáše Nečase

Agentura se nesoustředí na koncové klienty, ale právě na reklamní a digitální agentury, pro jejichž zákazníky vyvíjí mobilní nebo webové aplikace. Celý vývoj je tak white-label, Devx se nedostává přímo ke klientům a nebojuje o nové zakázky v tendrech vedle klasických vývojářských agentur.

“Zjistili jsme, že subdodávat aplikace do reklamních agentur nemusí být něco, za co by se měla agentura stydět. Naopak díky tomu, že nám agentury dají důvěru, jsme schopni pracovat na projektech, k nimž se jinak malé agentury, které existují dva roky, jen stěží dostávají,” konstatuje David Hotař, šéf a zakladatel Devx. Ten v agentuře drží 60 %, zbylých 40 % patří Marku Křížovi, spolumajiteli kreativního studia Point FM.