Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Agentura Digital Brain se mění na Brain One

Kromě nového názvu a vizuální identity avizuje agentura na letošní rok tři další novinky.

Tým agentury Brain One (dřív Digital Brain)

Tým agentury Brain One (dřív Digital Brain)

Vlastníci agentury Brain One (dřív Digital Brain)

Vlastníci agentury Brain One (dřív Digital Brain): zleva Roman Zámečník, Lukáš Krčil, Martin Zdražil

Čtyři roky po svém vzniku se agentura Digital Brain mění název na Brain One. Nová bude i vizuální identita firmy, která začínala v roce 2014 ve Zlíně a v roce 2016 se přesunula do Prahy. Zpočátku se zaměřovala na digitální kampaně, poslední víc než dva roky už ale klientům nabízí kompletní budování značek. Zahrnuje v to strategii, vytvoření konkurenční výhody i exekuci kreativních kampaní. Agenturu vlastní Martin Zdražil, Lukáš Krčil (po 35 %) a Roman Zámečník (30 %).

Digital Brain → Brain One

Kromě názvu se mění logo agentury a celá vizuální identita. Nový je i slogan We make business run. Ten má symbolizovat myšlenku značky, totiž že byznys je jako závod a jediná cesta, jak uspět, je být lepší než konkurenti. “Identita značky funguje v archetypu hrdiny. V logu pracujeme se symbolem vítězného stupínku, v identitě pak s vítěznými barvami a čárami běžecké dráhy. Oproti předchozím čtyřem rokům klademe větší důraz na značku Brain. Ta nám dává prostor svůj byznys do budoucna rozšiřovat a nezůstat jen u jedné agentury,” naznačuje kreativní ředitel agentury Marek Linhart, který letos přišel z Ogilvy.

Marek Linhart

Marek Linhart

Agentura plánuje novou identitu představovat v kampani cílené na klienty stávající i případné nové. Kampaň přitom staví na odvážných otázkách, jež podporují právě inovace značek. Proto vznikla karetní hra What if (česky Co kdyby), díky níž lze skládáním karet během chvíle vygenerovat desítky takových otázek a podnítit tak přemýšlení o tom, co vše je možné s danou značkou podnikat a kam ji dál rozvíjet. Karetní hra míří k vybraným příjemcům ve fyzické podobě formou direct mailu, má také svou digitální verzi.

Karetní hra What if

Propagační karetní hra What if symbolizuje reálný proces, jímž Brain One chtějí provázet své klienty při budování hodnotných značek, jejich změnách a dosahování jejich cílů

Otázky v karetní hře What if

Otázky v karetní hře What if

Otázky v karetní hře What if

Otázky v karetní hře What if

Otázky v karetní hře What if

Otázky v karetní hře What if

Letos ještě tři další novinky

Agentura uvádí, že nyní její tým čítá celkem 16 lidí – včetně stratégů pro byznys a branding, kreativců, výzkumníků či odborníků na inovativní technologie – a že pracovala už na dvou stovkách projektů. Pomáhala formovat portfolio skupiny Mall Group či nastavovat značku Direct pojišťovny, mezi klienty má také třeba ČEZ Nespresso, Xerox nebo Saint-Gobain. Pyšní se také vítězstvím v národním kole Young Lions v roce 2015 a následně shortlistem v soutěži mladých kreativců z reklamního festivalu Cannes Lions.

“Každý rok jsme rostli o vyšší desítky procent, v roce 2017 jsme měli obrat 15 milionů Kč. V rychlém vývoji jsme hledali fokus a sami sebe se ptali, jak bychom mohli být lepší partneři pro naše klienty. Položili jsme si stovky otázek, než jsme našli tu nejodvážnější – co když je marketingová komunikace k ničemu, pokud značka nedokáže přinést zákazníkovi větší hodnotu než konkurence?” říká Martin Zdražil. “Pro většinu agentur je reklama prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě než ho vůbec uděláme, ujistíme se, že máme doopravdy co komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po reálnou exekuci kampaní,” doplňuje šéf agentury Lukáš Krčil. “Toto je první krok v nové éře naší agentury. V následujících měsících nás čekají ještě tři zásadní novinky, které budeme na trh postupně uvádět.”