Česká marketingová agentura Dorland rozšiřuje svůj tým o pět nových tváří. Na pozici kreativního ředitele nastoupil Tomáš Trlíček, art directorkou se stala Naděžda Tuzhilkina, o sociální sítě se nově stará Helena Piwowarcziková, PR klientů i samotné agentury převzala Ivana Borovková a Jitka Mikulecká se zaměří na nové obchodní příležitosti. „Jsem přesvědčená, že přinesou do naší agentury svěží vítr, nové nápady, kreativitu i dovednosti, které pomohou rozvíjet naše služby a posunou nás dopředu,“ uvedla Markéta Vesecká, šéfka Dorlandu.
Trlíček dosud šest let působil v online marketingu, má zkušenosti s tvorbou vizuální identity, UI a UX pro aplikace a webové stránky.
Tuzhilkina předtím působila jako trainee grafik v Nestlé pro oddělení dětské výživy. Specializuje se na tvorbu kreativního designu pro online i offline komunikaci značek a vytváření jejich vizuálního stylu.
Piwowarcziková má desetiletou praxi, naposledy působila v Cewe Fotolab jako social media manager a redaktor content marketingu, zároveň poskytuje marketingové služby malým a středním firmám či podnikatelům, třeba pro Frutiko nebo Notasheep.
Borovková šest let pracovala na pozici senior PR manager v Médea Public Relations, ve své osmnáctileté praxi poskytovala PR servis klientům z oblasti financí, retailu, gastronomie či designu.
Mikulecká má dvanáctiletou praxi jako key account manager ve společnosti iMi Partner, vedla týmy a vyvíjela kreativní kampaně pro klíčové klienty. Má i zkušenosti jako vyjednavač a komunikátor v oblasti 3D reklamy a identifikaci nových trendů. Pracovala s klienty jako Nestlé, Unilever, Pepsi-Cola či Staropramen.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
