eVisions se jako jedna z mála agentur dlouhodobě specializuje na expanzi do zahraničí a online marketing v DACH regionu (tedy v Německu, Rakousku a ve Švýcarsku). Díky bohatým zkušenostem ze zahraničních trhů, jako je Polsko, Maďarsko, Španělsko, Itálie, Chorvatsko či Srbsko, nyní rozšiřuje svou působnost a zakládá zcela novou divizi. eVisions International tak bude primárně pokrývat služby online marketingu ve všech zemích střední a východní Evropy, v celé adriatické oblasti a částečně také v západoevropských státech.

Mezinárodní záběr agentury eVisions Advertising
CEO divize International se stává Roman Teuschel, který společně s teamleaderkou Nikol Dlabajovou povede mezinárodní tým. Ten tvoří kromě specialistů z řad rodilých mluvčích (z Německa, Polska či Maďarska) také rozsáhlá síť externích partnerů a dodavatelů. Jejich cílem je poskytovat služby SEO, PPC i marketingu na sociálních sítích v té nejlepší možné kvalitě a s využitím vybudovaného know-how.
„Již nyní zastřešujeme mezinárodní online marketing pro několik velkých brandů a naše portfolio se prakticky každým týdnem zvětšuje. Hlavním cílem je být globálním partnerem při expanzi a výkonnostním marketingu s důrazem na excelentní delivery v každém regionu,“ dodává Roman Teuschel, CEO divize eVisions International.
eVisions svým klientům nepomáhá pouze se samotnou expanzí do zahraničí, ale i s přípravou na ni. Ta zahrnuje například analýzu trhů, benchmarking pro vybrané trhy, lokalizační analýzy, audity webů a samozřejmě podporu, která je během expanze žádoucí. V rámci výkonnostního marketingu se pak zaměřuje především na PPC reklamu, správu zbožových srovnávačů, reklamu na sociálních sítích a SEO včetně linkbuildingu.
Text je součástí placené spolupráce s agenturou eVisions Advertising

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
