Výzkumná agentura Gemius, která se bude až do roku 2014 podílet na měření návštěvnosti českého internetu, rozšiřuje svůj tým o dvě nové pracovní pozice.
Na pozici research managera nastoupil Josef Richtr, má koordinovat projekt měření internetu NetMonitor na straně realizátora a spolupracovat se Sdružením pro internetovou reklamu.
Richtr působil poslední tři roky ve výzkumné agentuře Mediaresearch jako manažer obchodu.
Na pozici technical & quality specialist pro český trh byl jmenován Michal Němec, který bude mít na starosti kontrolu technické podpory a kompletní správu online reklamních kampaní v systému gemiusDirectEffect2.
Němec dosud v Gemiusu dělal v týmu technické podpory.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli