Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Agentura Gemius kvůli NetMonitoru a online reklamě rozšiřuje tým

Výzkumná agentura Gemius, která se bude až do roku 2014 podílet na měření návštěvnosti českého internetu, rozšiřuje svůj tým o dvě nové pracovní pozice.

Josef Richtr. Foto: Gemius

Josef Richtr. Foto: Gemius

Na pozici research managera nastoupil Josef Richtr, má koordinovat projekt měření internetu NetMonitor na straně realizátora a spolupracovat se Sdružením pro internetovou reklamu.

Richtr působil poslední tři roky ve výzkumné agentuře Mediaresearch jako manažer obchodu.

Na pozici technical & quality specialist pro český trh byl jmenován Michal Němec, který bude mít na starosti kontrolu technické podpory a kompletní správu online reklamních kampaní v systému gemiusDirectEffect2.

Němec dosud v Gemiusu dělal v týmu technické podpory.