O hnědém uhlí a energetice vůbec hodlá pro veřejnost i pro odborníky psát web iUhlí.cz. Jako vydavatel je pod ním podepsána PR agentura GoodCom Darji Lipkové, šéfredaktorem portálu je Jaroslav Průcha. Podle něj web financuje Jaromír Piskoř, jediný jednatel GoodComu. Piskoř provozuje i portál Polskodnes.cz.
„Věříme, že v průběhu několika měsíců oslovíme dostatek inzerentů z oblasti energetiky a portál iUhlí.cz se stane profitabilním projektem,“ uvedl Průcha, dřívější redaktor Deníku či ČTK, se zaměřením právě na energetiku.

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu
Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Sledujte nový rozhovor