Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Agentura GoodCom spustila web iUhlí.cz

Podle oficiálního vyjádření má projekt žít z peněz inzerentů z oboru energetiky.

O hnědém uhlí a energetice vůbec hodlá pro veřejnost i pro odborníky psát web iUhlí.cz. Jako vydavatel je pod ním podepsána PR agentura GoodCom Darji Lipkové, šéfredaktorem portálu je Jaroslav Průcha. Podle něj web financuje Jaromír Piskoř, jediný jednatel GoodComu. Piskoř provozuje i portál Polskodnes.cz.

„Věříme, že v průběhu několika měsíců oslovíme dostatek inzerentů z oblasti energetiky a portál iUhlí.cz se stane profitabilním projektem,“ uvedl Průcha, dřívější redaktor Deníku či ČTK, se zaměřením právě na energetiku.