Agentura Grunex koupila herní portál Hrej.cz

Martin Liberský

Martin Liberský

Agentura Grunex Martina Liberského, specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče a esports, koupila od provozovatele e-shopu s hrami Xzone český herní portál Hrej.cz. Cenu, za kterou web koupila, agentura neoznámila. Dosavadní portfolio Grunexu zahrnovalo vlastní herní weby jako Grunex.comTryhard.cz či Dota2.cz s návštěvností kolem 150.000 unikátních hráčů měsíčně, stránky na Facebooku celkem s půl milionem fanoušků a také podíl v herním pořadu Re-play televize Prima Cool. Hrej.cz se 180.000 návštěvníků měsíčně dosah portfolia herních médií Grunexu víc než zdvojnásobuje.

„Magazínu Hrej.cz se z kapacitních důvodů nebudeme moci věnovat s takovou péčí, jakou by si zasloužil,“ vysvětlil důvod prodeje jeden z pěti společníků Xzone Jiří Pospíšil. „Hraní her pro zábavu i esports jsou v Česku i na Slovensku soustavně na vzestupu, čehož si přirozeně všímají také naši klienti z oblasti IT, ale i mimo ni. Abychom jim mohli nabídnout opět kvalitnější zacílení a větší komplexnost kampaní, rozhodli jsme se pro další herní akvizici,“ říká Liberský. Redakci Hrej.cz hodlá zachovat a web rozvíjet, včetně třeba responzivní verze pro mobily.