
Martin Liberský
Agentura Grunex Martina Liberského, specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče a esports, koupila od provozovatele e-shopu s hrami Xzone český herní portál Hrej.cz. Cenu, za kterou web koupila, agentura neoznámila. Dosavadní portfolio Grunexu zahrnovalo vlastní herní weby jako Grunex.com, Tryhard.cz či Dota2.cz s návštěvností kolem 150.000 unikátních hráčů měsíčně, stránky na Facebooku celkem s půl milionem fanoušků a také podíl v herním pořadu Re-play televize Prima Cool. Hrej.cz se 180.000 návštěvníků měsíčně dosah portfolia herních médií Grunexu víc než zdvojnásobuje.
„Magazínu Hrej.cz se z kapacitních důvodů nebudeme moci věnovat s takovou péčí, jakou by si zasloužil,“ vysvětlil důvod prodeje jeden z pěti společníků Xzone Jiří Pospíšil. „Hraní her pro zábavu i esports jsou v Česku i na Slovensku soustavně na vzestupu, čehož si přirozeně všímají také naši klienti z oblasti IT, ale i mimo ni. Abychom jim mohli nabídnout opět kvalitnější zacílení a větší komplexnost kampaní, rozhodli jsme se pro další herní akvizici,“ říká Liberský. Redakci Hrej.cz hodlá zachovat a web rozvíjet, včetně třeba responzivní verze pro mobily.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
