Agentura Grunex, specializující se na herní média, marketingové a esportové služby, po čase opět rozšiřuje portfolio svých herních webů. Nově se stává majitelem portálu Spite.cz, zaměřeného na počítačové a konzolové hraní. Cílem akvizice je zefektivnit klientské marketingové a PR kampaně. Cena transakce uzavřené v březnu nebyla zveřejněna.
Do Grunexu před čtyřmi lety vstoupil mediální konglomerát Czech Media Invest Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a Romana Korbačky. Prostřednictvím společnosti EC Investments tak ve firmě Boosters, která Grunex provozuje, drží 50% podíl, druhou polovinu vlastní šéf agentury Martin Liberský. Ještě předtím v roce 2019 Grunex koupil weby Hrej.cz a Dota2.cz, po vstupu EC Investments převzal v roce 2020 web PCtuning.cz a v loňském roce portál Zing.cz.
Grunex počítá, že zachová stávající osazenstvo redakce v čele s šéfredaktorem Jakubem Hergesellem, který v této pozici bude pokračovat i pod novým majitelem. „Svým zaměřením a bonitní cílovou skupinou skvěle zapadá do našeho současného portfolia médií,“ říká k akvizici nového webu Liberský. „Vidíme zde značný potenciál, který má velkou šanci podpořit jak náš současný mediální růst, tak i naší pozici tuzemské jedničky v oblasti herních médií a veškerých gamingových a esportových aktivit s nimi spojených.“
Trojice největších herních webů agentury Hrej.cz, PCTuning.cz a Zing.cz měla za letošní první kvartál podle Google Analytics souhrnně 1,4 milionu uživatelů. Facebookové stránky agentury mají v součtu přes 700.000 fanoušků.
Hned po podpisu smlouvy Spite.cz jako první krok získal nový redakční systém a modernější vzhled. Podobnou rekonstrukcí prošel nedávno i web TryHard.cz. i další portály agentury. „Máme zkušenost, že podobná investice do inovací se rychle vrátí jak v nárůstu počtu čtenářů, tak i efektivitě při tvorbě obsahu a spokojenosti našich klientů,“ komentuje rozvoj Spite.cz Liberský.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
