Agentura Grunex Martina Liberského, specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče, koupila největší československý komunitní portál věnovaný počítačové hře Dota 2, jednomu z nejpopulárnějších světových titulů. Cílem akvizice je nabídnout klientům jako HP, Lenovo či Acer přesnější a provázanější kampaně, agentura chce portál rozvíjet. Cena transakce nebyla zveřejněna. Podobně Grunex už loni vstoupil do televizního pořadu o hrách Re-play. Vlastními portály jako Grunex.com či Tryhard.cz oslovuje statisíce lidí.

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Střídání po třech a tři čtvrtě roce
V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák

Co říkají změny v CNN a České televizi