Agentura In creative vstupuje do roku 2023 s novými klienty

Náročný rok 2022 může brněnská digitální agentura In creative hodnotit pozitivně. Nejenže se jí povedlo prohloubit spolupráce u stávajících značek, ale vyhrála i výběrová řízení, která rozšíří klientské portfolio pro rok 2023.

In creative

In creative

Nastavení komunikací, data, rozšíření spolupráce

Agentura In creative dlouhodobě usiluje o komplexní partnerské spolupráce a nejinak tomu bylo v uplynulém roce 2022. „Po dvou nevyzpytatelných letech jsme se opět přesvědčili, že kvalitní a dlouhodobá partnerství jsou v naší branži tou největší výhrou pro nás i samotné klienty. Díky komplexnímu přístupu můžeme rychleji reagovat na situaci na trhu a vytěžit z ní maximum,” uvádí CEO In creative Jakub Horáček.

V roce 2022 tak pokračovala úspěšná spolupráce In creative a značky Lomax. Mezi klienty se pak zařadily i významné značky jako Auto Pokorný a Spedos, kterým digitální agentura nastavila mimo jiné kompletní komunikaci a strategii sociálních sítí. Průzkumy, doporučení pro komunikaci a nastavení pozicování pak agentura In creative realizovala například u klientů YouPlus a OHLA ŽS.

„Jsme rádi, že nám věří tak významné značky. Je to potvrzení, že jsme jim kvalitním partnerem. Klienty dokážeme připravit na všechny onlinové výzvy, třeba na přechod na Google Analytics 4 nebo problematiku cookies. Ve složitější době stavíme do popředí priorit silný brand a vědomí, že z krize se nejde prošetřit, ale naopak je třeba ji vidět jako příležitost,” dodal Horáček.

Do nového roku s novými klienty

Od ledna startuje In creative spolupráci také s novými klienty. „Podařilo se nám vyhrát výběrová řízení vypsaných společnostmi Jungheinrich a RECA, a to nejen díky analytickému přístupu, ale i s kreativními komunikačními koncepty. Na obě spolupráce se velmi těšíme,” prozradil zakladatel brněnské digitální agentury.

V závěru roku 2022 svěřila do rukou In creative svou zahraniční expanzi platforma pro tvorbu e-shopů Webareal a velké brandové změny pak čekají ve spolupráci s brněnskou agenturou značky Šenk Okna a VPO Protivanov.

In creative bude také aktivní na poli vzdělávání. „Velmi se nám osvědčuje sdílení našeho know-how. Proto budeme opět pořádat naši vlastní marketingovou akademii pro klienty i další zájemce, dále se objevíme na přednáškách na Mendelově univerzitě a v únoru naši specialisté zastřeší několik bloků na Czech Online Expo, kde budeme mít dokonce jednu přednášku společnou s naším dlouhodobým úspěšným klientem Izomat,” uzavřel Jakub Horáček.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou In creative