Agentura Lesensky.cz hlásí osm nových klientů

Brněnská komunikační agentura pomáhá například pivovaru či hendikepované mládeži.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz, vpravo zakladatel Petr Lesenský

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz zařadila do svého portfolia osm nových klientů. Se strategií či webovou prezentací pomáhá strojírenské firmě MSV Systems, informačním systémům Elegis nebo Pivovaru Lednice. Aktivity směrem k médiím zaštiťuje tým energetickému specialistovi PKV Build, společnosti Comdata či evropským hrám Emil Open. 

V oblasti marketingu se Lesensky.cz v posledních měsících věnuje zejména komplexní analytice a strategickému plánování. Marketingovou analýzu a strategii, ale také nový web aktuálně agentura připravuje pro libereckou strojírenskou firmu MSV Systems. Služby v oblasti analytiky a strategie poskytuje i specialistovi na informační systémy pro stavební a výrobní sektor společnosti Elegis či novému Pivovaru Lednice, u nějž se počítá i s navazujícími aktivitami.

„Firmy se naučily, že bez kvalitní analýzy stávajícího stavu a navazujícího strategického poradenství se marketingové aktivity efektivně zkrátka dělat nedají,“ konstatuje Roman Kučera, šéf agentury Lesensky.cz.

Pětici nových klientů pak agentura Lesensky.cz přidala v oblasti PR. Komunikaci směrem k médiím nově zaštiťuje pro brněnského specialistu v oblasti energetiky PKV Build či dodavatele energií MJEnergie. S komunikací pomáhá i aplikaci Zvíře+, která usnadňuje péči o zvířata, specialistovi v oblasti CRM společnosti Comdata nebo evropským hrám hendikepované mládeže Emil Open.

„Poslední měsíce, spojené zejména s pandemií koronaviru a nyní i situací na Ukrajině, ukazují, že výrazně roste zájem o PR směrem k médiím. Nejedná se o krizovou komunikaci, avšak z pohledu agentury přibývá klientů, kteří chtějí aktivity rozvíjet dlouhodobě. Ubývá tím jednorázových a krátkodobých spoluprací,“ doplňuje Markéta Kohoutková, executive director Lesensky.cz.