Agentura Lesensky.cz hlásí pět nových klientů

Klienty jsou Adast, Quick Stop Car, Simon-Says, Regionální hospodářská komora a MUNI.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz pomůže oživit komunikaci tradiční strojírenské společnosti Adast Systems, pro kterou připraví i novou vizuální identitu. Mezi nové klienty agentury patří firmy Quick stop car nebo Simon-Says. Spolupráci posiluje také s Regionální hospodářskou komorou Brno a Masarykovou univerzitou.

Pro Adast Systems pracuje Lesensky.cz od října. „Naším úkolem je oživit jméno značky, která už desítky let patří mezi stěžejní firmy v regionu. Budeme mít na starosti péči o media relations a v oblasti marketingu pro Adast Systems připravíme novou vizuální identitu a webovou prezentaci,“ nastínil CEO Lesensky.cz Roman Kučera.

Pro firmu Quick Stop Car, která začíná s budováním široké sítě nových servisních jednotek a pneuservisů u čerpacích stanic, zajistí agentura kompletní služby v rámci konceptu PR 360. „Tomuto inovativnímu projektu pomůžeme s PR strategií, komunikační kampaní, správou sociálních sítí, contentem, online marketingem i webovou prezentací,“ doplnil Kučera.

Media relations Lesensky.cz nově zajišťuje pro firmu Simon-Says, která se zaměřuje na interim sales management. Dále posílí PR aktivity pro Regionální hospodářskou komoru Brno a Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity pomůže s projektem posilujícím meziobecní spolupráci. „Plánujeme srozumitelně komunikovat výsledky projektu v médiích i na sociálních sítích, aby získané poznatky pomáhaly starostům. V rámci této kampaně využijeme i nápadů studentů z naší kreativní agentury PR Gang,“ říká Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu Lesensky.cz.