Agentura Lesensky.cz hlásí šest nových klientů

Novými klienty jsou ZP Škoda, Olomouc, Raben Group, Schwank, SafeThing a Campus River.

Portfolio brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz se rozrůstá o šestici klientů. Nový web agentura realizuje pro Zaměstnaneckou pojišťovnu Škoda a Olomouckou aglomeraci, kterou vedle třetího největšího moravského města utváří Prostějov s Přerovem. S komunikací s médii agentura nově pomáhá logistickému gigantovi Raben Group, společnostem Schwank, SafeThing a restauraci Campus River.

„Stále více firem a institucí už nevnímá web jako záležitost pro IT oddělení, ale jako základní stavební kámen veškeré marketingové a PR komunikace,“ těší Romana Kučeru, šéfa Lesensky.cz.

V oblasti media relations agentura navazuje na pilotní spolupráci se společností Raben Group dlouhodobými aktivitami. Přepravní firmě pomůže primárně s komunikací služby Raben Fresh, která je spojena se zajištěním expedice čerstvých potravin. Pro původem nizozemskou společnost v rámci vzájemné spolupráce zajišťuje také PR podporu dalších aktivit na českém i slovenském trhu.

PR aktivity směrem k médiím zahajuje agenturní tým také s českou pobočkou společnosti Schwank, která se specializuje na vytápění, chlazení a větrání hal. Do portfolia agentury se nově řadí i restaurace Campus River a firma SafeThing.

„I přes nepříznivou ekonomickou situaci si řada firem uvědomuje význam budování strategického PR. Investice do něj může být klíčem k tomu, jak v turbulentních časech upevnit pozici své značky a získat důležitý náskok před konkurencí, ze kterého pak společnost může ekonomicky profitovat,“ míní Markéta Kohoutková, executive director Lesensky.cz.