Agentura Lesensky.cz hlásí tři nové klienty

Novými klienty jsou Decision 21, Domeczech a Svaz podnikatelů ve stínicí technice.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila své portfolio o trojici nových klientů. PR aktivity směrem k médiím zajistí pro platformu Decision 21, pomocí které se hlasovalo v participativním rozpočtu v New Yorku. Platforma využívá stejný způsob hlasování jako projekt Prezident 21, za který agentura obdržela v roce 2018 Českou cenu za PR v odvětví politické komunikace. Dalším novým klientem je i společnost Domeczech. „Pro tento český tiny house zajistíme mediální komunikaci včetně strategie,“ řekla Markéta Kohoutková, executive director Lesensky.cz.

Marketingový tým agentury se pak nově stará o Svaz podnikatelů ve stínicí technice, pro který připravuje speciální webový projekt. „Jedná se o online magazín zaměřený na odbornou i laickou veřejnost. Měl by plně nahradit dosavadní papírový magazín. V tomto směru nám výrazně pomohla naše dlouholetá spolupráce a reference od jednoho ze členů svazu, společností Lomax. Web, který jsme pro ni v loňském roce připravovali, zvítězil v soutěži WebTop100,“ uvedl ředitel agentury Lesensky.cz Roman Kučera.

Agentura také prohlubuje spolupráci se současnými klienty. Po víc než desetileté spolupráci se společností Enbra pro tuto firmu zaměřující se na otopnou techniku či rozúčtování připravuje kompletně nový web. „Z hlediska architektury, složitosti a rozsahu jde zatím o největší webový projekt našeho oddělení,“ uvedl vedoucí marketingového týmu agentury Jan Polzer. Agentura v létě prohloubí svou spolupráci i s firmou Conti, které dosud zajišťovala media relations. Marketingový tým agentury by se nově měl starat o rebranding společnosti, v čele s novou vizuální identitou.

Sdílejte