
Struktura skupiny FG, včetně nově zapojené Logos Agency. Repro: FG Forrest
Součástí internetové a multimediální skupiny FG Forrest Kamila Kožíška se stala obsahově kreativní agentura Logos Agency Pavla Šenkapouna, která se specializuje na tvorbu webových textů – primárně v češtině a angličtině, ale i v dalších jazycích. Vedle copywritingu vznikají v Logosu také obsahové a brandové strategie včetně názvů firem nebo kreativní koncepty kampaní.
K nejvýznamnějším zákazníkům Logos Agency patří Škoda Auto, T-Mobile, Electro World, Plzeňský Prazdroj, Hopi Holding či Raiffeisenbank. Pro FG Forrest se tak otevírá příležitost nabízet svým klientům spolu s weby rovnou i textový obsah.
„Se zakladatelem Logosu Pavlem Šenkapounem jsme začali spolupracovat už před šesti lety, kdy působil ještě jako freelancer skrytý za blogem Nejlepší copywriter,“ popisuje šéf FG Forrest Radovan Jelen. Logos pak dodával texty pro web Forrestů i jejich klientů. „Užší propojení obou subjektů vnímám tedy jako logické vyústění naší letité spolupráce, jejímž výsledkem budou ještě komplexnější služby s vyšší přidanou hodnotou,“ věří Jelen.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
