Digitální agentura MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka vybudovala střední firemní management, ve kterém figurují čtyři vedoucí zaměstnanci Martin Peška, Ladislav Žižka, Andrea Marešová a Sára Škvorová.
Martin Peška zodpovídá za tým projektových manažerů. Řídí digitální strategie klíčových klientů a stará se o jejich rozvoj. V oblasti digitálního marketingu se pohybuje deset let, má zkušenosti i s PR. Začínal jako account manager v agentuře Madree Promotion. Pro MarketUp pracuje od roku 2014, nyní působí jako head of project management & digital strategist. Spoluzakládal online vydavatelství CzechNetMedia, pod něž spadají weby WomanOnly.cz, StudentMag.cz či Fanzine.cz.
Ladislav Žižka je head of performance & branding. V agentuře zodpovídá za tým specialistů a zaměřuje se na technologický rozvoj zaměstnanců, péči o klienty a podílí se na implementaci automatizačních nástrojů. Dříve působil v mediální agentuře MEC Czech Republic, kde zajišťoval online marketing pro Moneta Money Bank a Vodafone. Působil také jako opinion leader pro značku Red Bull a založil agenturu LZG Production pořádající sportovní a kulturní akce.
Andrea Marešová nastoupila do agentury v červnu 2017. Od podzimu vede divizi Sales and marketing. Pět let pracovala pro klenotnickou značku Bvlgari, nejdříve na pozici aftersales specialist, poté řídila marketingovou a PR komunikaci. Marešová obdržela titul MBA ze strategického managementu na americké Chapmanově univerzitě.
Sára Škvorová působí jako HR a happiness manažerka agentury od roku 2016. Dřív pracovala dva roky v oddělení lidských zdrojů poradenské firmy AID Partners a také jako recruiterka v britské investiční společnosti DeVere Group.