Marketingová agentura MarketUp loni rozšířila týmy specialistů i project managerů, celkem o pět nových tváří. Jsou to Markéta Lukášová, Pavlína Běhounková, Lucie Havlíková, Martin Sattek a Evgeny Provotorov. V agentuře tak momentálně pracuje 50 lidí.
Markéta Lukášová nastoupila jako project manager, stará se o klienty T-Mobile, A3 Sport či Jablotron. V minulosti se podílela na projektech jako Vnitroblock, Kavárna co hledá jméno nebo Radlická kulturní sportovna. Zkušenosti s PPC sbírá od roku 2014, kdy nastoupila do Seznamu- Působila i v digitální agentuře Adexpres a byla u vstupu služby Contagious na český trh.
Pavlína Běhounková se jako project manager stará zejména o brandové klienty, jako Billa, Česká basketbalová federace či developerský projekt Oaks Prague. Dřív pracovala jako manažerka komunikace sportovních eventů jako Jizerská 50, Olympijský běh nebo fotbalový turnaj CEE Cup.
Lucie Havlíková, Martin Sattek a Evgeny Provotorov působí v agentuře jako juniorní specialisté na PPC. Havlíková pracuje pro klienty Člověk v tísni nebo Světlo pro svět, Sattek pro VŠFS nebo BMW Invelt, Provotorov pro devět klientů, mezi nimi Decathlon, Proton Therapy Center či Penta Trading.