Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Agentura MarketUp ustavila nový tým stratégů

Digitálními stratégy jsou Martin Čáp, Lukáš Cikánek, Jakub Matoušek a Kateřina Nováková.

Martin Čáp

Martin Čáp

Nezávislá digitální agentura MarketUp založila nový strategický tým. Pozici digital strategist už loni na jaře zaujal Martin Čáp. Letos ho doplnila dvojice Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek a jako creative strategist nastoupila Kateřina Nováková. Digitální strategii MarketUp zakládá na komplexní analýze klienta, přičemž výsledkem má být dlouhodobý strategický plán navržený k dosažení obchodních cílů prostřednictvím implementace vhodných digitálních kanálů a komunikace. Nový tým úzce spolupracuje se všemi ostatními týmy v rámci agentury - projektovým, kreativním, kampaňovým a datovým.

„Digitální komunikace je stále komplexnější obor. Značky se často potřebují lépe zorientovat v možnostech, které jim digitál přináší, určit priority a připravit dlouhodobý plán, který jim zajistí konkurenceschopnost a lepší služby pro jejich zákazníky. Náš strategický tým úzce spolupracuje s klienty na tom, aby jejich značka byla dostupná zákazníkům kdekoli a kdykoli prostřednictvím mobilu, desktopu, tabletu, chytré televize či v blízké budoucnosti i hlasového asistenta,“ uvedl Miroslav Král, šéf a spolumajitel agentury. 

„Potřeba vybudovat strategický tým byla přirozená, protože společně s narůstajícím podílem digitální komunikace rostou také potřeby našich klientů, jejichž byznys stojí z velké části na digitálním marketingu. Technologie a podmínky hry pro získání zákazníka se mění a celá obchodní strategie klientů se musí transformovat do digitální strategie,” uvádí Čáp. Ten v agentuře působí devět let. Pracoval zde na pozici project manager pro klíčové klienty v oblasti výkonnostního marketingu, dnes je zodpovědný za strategické plánování výkonnostních kampaní pro klienty jako T-Mobile, Muziker, UniHobby a BMW Invelt. 

Cikánek vytváří strategie pro klienty Decathlon, Billa, ABB či developerský projekt Oaks Prague. Ten pro MarketUp dělá dva a půl roku, předtím zastřešoval digitální marketing v české pobočce Aholdu. Začínal jako campaign specialist pro Seznam.cz.

Matoušek přišel do MarketUp loni v listopadu z e-shopu s oblečením Bibloo, kde pracoval jako head of performance. Prošel také digitálními agenturami Next Vision a 2GIS, v komunikační agentuře MediaTrust se staral mimo jiné o klienta Mercedes-Benz. Kromě agentur pracoval také pro operátora T-Mobile.

Nováková v agentuře využívá své dlouholeté zkušenosti z marketingu pro potravinářské značky. Po dvou letech v české pobočce Unileveru prošla výzkumnou agenturou Nielsen a posledních pět let pracovala jako brand manager ve společnosti Savencia v Česku a ve Francii. V pražské agentuře spolupracuje na tvorbě strategie zejména pro food klienty jako Bonavita či Sedita.

Martin Čáp, Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek pracují v týmu, který vede Martin Peška. Ten nyní vede kromě třech stratégů dalších osm projektových manažerů. Kateřina Nováková je součástí víc než desetičlenného kreativního týmu agentury.