Agentura MarketUp ustavila nový tým stratégů

Digitálními stratégy jsou Martin Čáp, Lukáš Cikánek, Jakub Matoušek a Kateřina Nováková.

Martin Čáp

Martin Čáp

Nezávislá digitální agentura MarketUp založila nový strategický tým. Pozici digital strategist už loni na jaře zaujal Martin Čáp. Letos ho doplnila dvojice Lukáš CikánekJakub Matoušek a jako creative strategist nastoupila Kateřina Nováková. Digitální strategii MarketUp zakládá na komplexní analýze klienta, přičemž výsledkem má být dlouhodobý strategický plán navržený k dosažení obchodních cílů prostřednictvím implementace vhodných digitálních kanálů a komunikace. Nový tým úzce spolupracuje se všemi ostatními týmy v rámci agentury - projektovým, kreativním, kampaňovým a datovým.

„Digitální komunikace je stále komplexnější obor. Značky se často potřebují lépe zorientovat v možnostech, které jim digitál přináší, určit priority a připravit dlouhodobý plán, který jim zajistí konkurenceschopnost a lepší služby pro jejich zákazníky. Náš strategický tým úzce spolupracuje s klienty na tom, aby jejich značka byla dostupná zákazníkům kdekoli a kdykoli prostřednictvím mobilu, desktopu, tabletu, chytré televize či v blízké budoucnosti i hlasového asistenta,“ uvedl Miroslav Král, šéf a spolumajitel agentury. 

„Potřeba vybudovat strategický tým byla přirozená, protože společně s narůstajícím podílem digitální komunikace rostou také potřeby našich klientů, jejichž byznys stojí z velké části na digitálním marketingu. Technologie a podmínky hry pro získání zákazníka se mění a celá obchodní strategie klientů se musí transformovat do digitální strategie,” uvádí Čáp. Ten v agentuře působí devět let. Pracoval zde na pozici project manager pro klíčové klienty v oblasti výkonnostního marketingu, dnes je zodpovědný za strategické plánování výkonnostních kampaní pro klienty jako T-Mobile, Muziker, UniHobby a BMW Invelt. 

Cikánek vytváří strategie pro klienty Decathlon, Billa, ABB či developerský projekt Oaks Prague. Ten pro MarketUp dělá dva a půl roku, předtím zastřešoval digitální marketing v české pobočce Aholdu. Začínal jako campaign specialist pro Seznam.cz.

Matoušek přišel do MarketUp loni v listopadu z e-shopu s oblečením Bibloo, kde pracoval jako head of performance. Prošel také digitálními agenturami Next Vision a 2GIS, v komunikační agentuře MediaTrust se staral mimo jiné o klienta Mercedes-Benz. Kromě agentur pracoval také pro operátora T-Mobile.

Nováková v agentuře využívá své dlouholeté zkušenosti z marketingu pro potravinářské značky. Po dvou letech v české pobočce Unileveru prošla výzkumnou agenturou Nielsen a posledních pět let pracovala jako brand manager ve společnosti Savencia v Česku a ve Francii. V pražské agentuře spolupracuje na tvorbě strategie zejména pro food klienty jako Bonavita či Sedita.

Martin Čáp, Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek pracují v týmu, který vede Martin Peška. Ten nyní vede kromě třech stratégů dalších osm projektových manažerů. Kateřina Nováková je součástí víc než desetičlenného kreativního týmu agentury.