Novým strategy planning development directorem mediální agentury Media Investments Jana Klápy se stal Ondřej Zahořík. V rámci agentury jde o nově vytvořenou pozici. „Rozšiřujeme tým, Ondřej Zahořík znamená bezpochyby velký přínos pro náš klientský servis,“ uvedl Klápa.
Zahořík působí v oblasti mediálního nákupu a plánování od roku 1993. Svou kariéru zahájil jako media director Mark BBDO, poté pracoval jako ředitel klientského servisu mediální agentury OMD, výkonný ředitel mediálních agentur PHD a Vizeum, krátce působil jako zástupce ředitele Mark BBDO a do konce loňského srpna řídil mediální agenturu Carat.
Agentura Media Investments v posledním roce nabírala nové manažery opakovaně: v listopadu rozšířil její tým nový senior media planner Tomáš Příbrský, v červnu do ní přešel bývalý šéf digitální agentury iProspect Jan Svátek a v květnu bývalý ředitel klientského servisu agentury Starcom Pavel Barták. V březnu se stal jejím novým výkonným ředitelem Tomáš Polišenský. Podle Klápy by navíc měli do agentury nově přijít ještě dva další manažeři.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
