Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Agentura Media Investments získala Zahoříka

Bývalý šéf Caratu Ondřej Zahořík vede rozvoj strategického plánování Media Investments.

Ondřej Zahořík

Ondřej Zahořík

Novým strategy planning development directorem mediální agentury Media Investments Jana Klápy se stal Ondřej Zahořík. V rámci agentury jde o nově vytvořenou pozici. „Rozšiřujeme tým, Ondřej Zahořík znamená bezpochyby velký přínos pro náš klientský servis,“ uvedl Klápa.

Zahořík působí v oblasti mediálního nákupu a plánování od roku 1993. Svou kariéru zahájil jako media director Mark BBDO, poté pracoval jako ředitel klientského servisu mediální agentury OMD, výkonný ředitel mediálních agentur PHD a Vizeum, krátce působil jako zástupce ředitele Mark BBDO a do konce loňského srpna řídil mediální agenturu Carat. 

Agentura Media Investments v posledním roce nabírala nové manažery opakovaně: v listopadu rozšířil její tým nový senior media planner Tomáš Příbrský, v červnu do ní přešel bývalý šéf digitální agentury iProspect Jan Svátek a v květnu bývalý ředitel klientského servisu agentury Starcom Pavel Barták. V březnu se stal jejím novým výkonným ředitelem Tomáš Polišenský. Podle Klápy by navíc měli do agentury nově přijít ještě dva další manažeři.