Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku

Jan Bindr

Jan Bindr, majitel marketingové agentury Optimio

Digitální agentura Optimio má za sebou aktuálně společně s Elnino.cz, dvojkou na trhu s parfémy, půlroční spolupráci. V průběhu předešlých šesti měsíců se agentuře zdárně daří plnit stanovený plán úspor na 99,7 %. Pomohli tak zatím ušetřit 1,564 milionu Kč a meziročně růst na obratu. Spolupráce se nyní rozšiřuje i na další země. 

„Tendr byl zaměřený na úsporu z výkonnostních kampaní, která se odvíjí od tzv. baseline, která byla vytvořena pro několik skupin kampaní. Na základě našeho strategického návrhu, jak chceme ke kampaním přistoupit, jaké akční kroky udělat a také jaké očekávání dosáhnutých úspor tato strategie dosáhne, jsme v tendru uspěli,“ podrobněji vysvětluje Jan Bindr, majitel marketingové agentury Optimio

Tendr pod vedením agentury ERA

Celý tendr měla na starosti nezávislá agentura Expense Reduction Analysts® (ERA), která u klienta působí už delší dobu v několika dalších oblastech s cílem šetřit náklady. Před samotným tendrem tato agentura vytvořila tzv. situační zprávu, kde hledala potenciální úspory v rámci výkonnostního marketingu. Na základě této zprávy se rozhodlo vypsat tendr pro výběr agentury na správu výkonnostních kampaní pro českou online parfumerii Elnino.cz. „Největším přínosem externí spolupráce je nalezení partnera, který přinese pohled zvenčí, nové nápady, je partnerem pro diskuzi. Díky spolupráci se společností Optimio jsme se začali na využívání nejmodernějších nástrojů dívat trochu jinak,“ říká Jan Birčák, CEO El nino parfum, s.r.o.

Cílem je úspora 6 milionů za 24 měsíců

El nino parfum s.r.o. na základě tohoto nabídkového řízení v budoucnosti očekává možnost zvýšení efektivnosti v oblasti digitálního marketingu, zvýšených výnosů prostřednictvím využívání optimálních služeb a pokračování v dlouhodobých partnerských vztazích se svými existujícími dodavateli. „Cílem je uspořit jak na kreditu, tak na lidských kapacitách u klienta. Na základě našich návrhů jsme vytvořili odhady úspor, které jsou navrženy na cca 6 milionů Kč za 24 měsíců, tyto odhady aktuálně plníme na 99,7 %,“ dodává Jan Bindr, majitel marketingové agentury Optimio

„Jsem moc rád, že u spousty věcí jsme si ověřili, že naše postupy byly správné a efektivní, některé věci jsme změnili, něco zkusili nově. Velmi si vážím kooperativního přístupu lidí ze společnosti Optimio, kteří vystupují jako skutečný partner pro diskusi, který přichází s novými přístupy, akceptuje současnou situaci a snaží se poskytovat podporu,“ zakončuje CEO Birčák z Elnino.cz.

O agentuře Optimio

Digitální agentura Optimio je proklientská s konzultantským přístupem, která na trhu působí od roku 2009. Klientům pomáhá růst v obratech s kladením důrazu především na data a výsledky. Veškeré činnosti mají za cíl posunout klienta dále a zlepšit čísla napříč celým nákupním procesem zákazníků. Filozofii firemní kultury doplňuje vzdělávání zaměstnanců a kontinuální zvyšování odbornosti. Optimio se může pochlubit i opětovným obhájením odznaku Google Premier Partner (naposledy 2023), patří tak mezi 3 % českých agentur s tímto oceněním.

Text je placenou propagací agentury Optimio