Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Agentura Sherpas navýšila obrat ke 40 milionům

Luboš Plotěný

Agenturu Sherpas vede a spoluvlastní Luboš Plotěný

Digitální agentura Sherpas (dřív Dobrý web) má za sebou nejúspěšnější rok za dobu svého působení. “Rok 2017 pro nás byl přelomový. Poprvé v patnáctileté historii firmy jsme dosáhli obratu téměř 40 milionů Kč při zisku 2,7 milionu,” informoval generální ředitel firmy a její spolumajitel Luboš Plotěný. Ten ve firmě drží 10 %, 5 %  Jiří Suchý, majoritních 85 % patří online vydavatelství Internet Info Marka Antoše. Předchozí rok 2016 firma Sherpas vykázala tržby přes 36 milionů Kč.

Kromě rebrandingu na sklonku loňska agentura posílila kmen stálých zákazníků a dokončila klíčový projekt komplexního redesignu tří stěžejních webů skupiny České spořitelnyJednou z novinek, kterou Sherpas letos zavádí do nabídky služeb, je emailing. Doplní tak služby jako výkonnostní marketing, optimalizace pro vyhledávání (SEO), design uživatelských rozhraní (UX) či výzkum. Agentura se zároveň soustředí na poradenství v oblasti komplexních digitálních strategií.