Digitální agentura Sherpas, která se zaměřuje na uživatelskou zkušenost (UX), rozšiřuje své stávající aktivity o konzultantskou a realizační činnost v oblasti marketingových technologií a komunikace se zákazníkem. Proto k 14. říjnu spouští divizi Sherpas Tech, která je dceřinou firmou agentury. Sherpas Tech své aktivity směřuje do oblasti retenčního marketingu, datové analytiky a implementace řešení pro CRM. Využívá technologie Salesforce, Exponea, Maileon, IBM Watson či Sales Manago.
Novou firmu z většiny vlastní Petr Cikán, který přišel z konzultační agentury Acomware. Cikánovi patří 60 %, zbylých 40 % drží agentura Sherpas. Tu ovládá internetové vydavatelství Internet Info Marka Antoše, jemuž patří 85 %, minoritních 15 % vlastní šéf firmy Luboš Plotěný. „Sherpas Tech zakládáme jako samostatnou konzultační jednotku. Jejím cílem je na základě rozsáhlé a dlouhá léta budované expertízy poskytnout klientům nezávislou analýzu a prostřednictvím vhodně zvolených technologických řešení dál zefektivňovat jejich marketingové aktivity,“ popsal Cikán.
„Sherpas Tech se v průběhu krátké doby podaří dostat na pozici jedničky na trhu retenčního marketingu,“ věří vedoucí obchodu Sherpas Michal Mládek. „Pro Sherpas je v posledních letech obchodně velmi důležitý důraz na garance růstu výkonnostních metrik v rámci digitálních aktivit,“ dodal, „klientům jsme schopni nabídnout až 100% výkonnostní záruky vztahující se k agenturní odměně.“ Mezi klíčové klienty agentury patří Air Bank, Česká spořitelna, Rockpoint nebo Vodafone.