V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Agentura Sherpas zavádí čtyřdenní pracovní týden

Luboš Plotěný

Agenturu Sherpas (dřív Dobrý web) vede a spoluvlastní Luboš Plotěný

Digitální agentura Sherpas ohlásila, že od ledna zavedla pro všechny své zaměstnance zkrácený pracovní týden. „Se spoluvlastníky Jirkou Suchým a Markem Antošem jsme se rozhodli, že budeme pokračovat v tom, čeho se snažíme dosáhnout od začátku - ideálních možných podmínek pro sladění a vyvážení osobního a pracovního života našich zaměstnanců. Dává nám to mnohem větší smysl, než sypat peníze do posiloven v kancelářích nebo najímání happiness manažerů. V práci se podle nás má pracovat a naším úkolem je umožnit všem věnovat se jejich koníčkům a rodinám v čase, který patří jen jim,” uvádí šéf agentury Luboš Plotěný.

Agentura Sherpas už déle aplikuje princip otevřené pracovní doby a volného stylu řízení. Prodlouženým víkendem navazuje na zahraniční piloty podobného ražení. Vedení agentury uznává, že pátek nemusí být vždy nerušený: „S konceptem třídenního víkendu jsou samozřejmě spojena určitá základní pravidla, týkající se především dostupnosti daného člověka v případě potřeby, nicméně základní filozofií konceptu je snaha o co největší efektivitu pracovního času každého jednotlivce tak, aby v pátek pracovat nemusel, nebo pracoval co nejméně.“

Mezi klíčové klienty Sherpas patří Air Bank, Česká spořitelna, Rock Point nebo Vodafone.