Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Agentura Symblaze v Česku končí

Na personálních základech české pobočky amerického podniku vzniká nová agentura Friendly manažerů Barbory Wagnerové a Petra Bíny.

Nástupnickou agenturou české pobočky Symblaze je Friendly, zde logo z jejího avizovaného webu

Nástupnickou agenturou české pobočky Symblaze je Friendly, zde logo z jejího webu

Další ze zahraničních komunikačních agentur se rozhodla zavřít svou českou pobočku. „Agentura Symblaze ukončila z rozhodnutí amerických majitelů aktivity v České republice, což bylo pro skupinu klíčových zaměstnanců impulzem k založení nové agentury,“ informoval emailem jeden z členů staronového týmu.

Napsal také, že ve službách bude pokračovat společnost s ručením omezeným s názvem Friendly. Profilovat se bude opět jako digitální agentura, na webu friendlydigital.cz avizuje kreativní služby a marketing v online prostředí včetně sociálních sítí.

Novou firmu Friendly se sídlem v Praze vlastní Barbora Wagnerová (drží 60 %) a Petr Bína (40 %). Jejich společnost zapsal obchodní rejstřík letos v únoru. Wagnerová byla výkonnou ředitelkou české pobočky Symblaze, Bína tam působil jako kreativní ředitel.

Digitální agentura Symblaze vznikla v roce 1999 v americkém Los Angeles, pražská pobočka fungovala od roku 2002.

Jednou z posledních prací Symblaze v Česku je čerstvá kampaň na Miňonky společnosti Mondelez s „blbou blondýnou“ Ivou Pazderkovou, kreativci z oboru nepříliš vysoko ceněná. „Videa připravila a dodala agentura PR Konektor, Symblaze pouze dodaný obsah umístila na Facebook a přidala k tomu soutěžní mechaniku,“ uvedla v rozhovoru s Médiářem vznik kampaně Wagnerová. PR Konektor naopak uvádí, že jeho role byla především produkční a s konceptem a s výběrem postavy přišla agentura Symblaze.

Z posledních zakázek Symblaze dále zmínila třeba aprílovou kampaň značky Fidorka, taktéž pro Mondelez, v níž vystoupili mimo jiné herci Barbora Poláková a Lukáš Pavlásek. Také na této kampani ovšem spolupracovala agentura PR. Konektor, která zajistila spolupráci se zmíněnými herci, a dále agentury Konektor Social a Carat.