Tým Paid Advertising, který má v digitální agentuře Taste na starost veškerý nákup placené reklamy a mediálního prostoru, se rozrostl o nové členy a změnil rozdělení rolí. Primárním cílem personálních změn bylo doplnit kapacity. „V souvislosti s vývojem portfolia klientů a jeho rozšiřováním o čím dál tím větší hráče na trhu roste stále více poptávka po službách real-time biddingu a přímém nákupu,“ uvádí agentura.
Začátkem září Taste ve zmíněném týmu přivítal seniorního specialistu na RTB Martina Čupku. S programatickým nákupem má pět let zkušeností z mediální agentury Red Media (nyní Publicis Groupe). V Taste zastřeší programatický nákup a rozvíjet přímý nákup mediálního prostoru.
Role v týmu se poté upravily v případě stávajících seniorních specialistů na placenou reklamu Jana Janouška a Davida Janouška, jejichž agenda se rozšířila o rozvoj týmu a supervizi klientských účtů napříč oddělením. David Janoušek je nyní zodpovědný za rozvoj týmu, co se týče inovací a publikační činnosti. Má přesah i za hranice čistě online marketingu a několikaleté zkušenosti v oboru, Taste s ním proto plánuje také účast na konferencích, školeních nebo třeba v podcastech. Jan Janoušek, kromě publikační činnosti, zastává roli supervizora a odpovídá tak za precizní nastavení kampaní a za kvalitu výstupů. Má též zodpovědnost za vzdělávání celého týmu i širší veřejnosti.
Taste rovněž do týmu Paid Advertising přijal tři nové specialisty: Zdeňka Pešičku, Ruslana Adamchuka a Erika Dubena.
„Co se týče inovací v týmu, hlavním cílem je testovat a vymýšlet nové přístupy a nástroje, abychom dokázali držet krok s neuvěřitelně rychlým vývojem online marketingu, dokázali pracovat efektivně a klientům mohli nabízet nadstandardní služby,“ shrnuje team leader Jan Svoboda.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
