Agentura Taste posiluje tým pro placenou reklamu

Do týmu nastoupili Martin Čupka, také Zdeněk Pešička, Ruslan Adamchuk a Erik Duben.

Tým Paid Advertising digitální agentury Taste

Tým Paid Advertising digitální agentury Taste: nahoře zleva Michael Marinkovič, David Janoušek, Martin Čupka, Erik Duben, Zdeněk Pešička, Nela Seidenglancová, Ruslan Adamchuk, dole na gauči zleva Jan Svoboda, Pavla Rezková, Jan Janoušek

Tým Paid Advertising, který má v digitální agentuře Taste na starost veškerý nákup placené reklamy a mediálního prostoru, se rozrostl o nové členy a změnil rozdělení rolí. Primárním cílem personálních změn bylo doplnit kapacity. „V souvislosti s vývojem portfolia klientů a jeho rozšiřováním o čím dál tím větší hráče na trhu roste stále více poptávka po službách real-time biddingu a přímém nákupu,“ uvádí agentura.

Začátkem září Taste ve zmíněném týmu přivítal seniorního specialistu na RTB Martina Čupku. S programatickým nákupem má pět let zkušeností z mediální agentury Red Media (nyní Publicis Groupe). V Taste zastřeší programatický nákup a rozvíjet přímý nákup mediálního prostoru.

Role v týmu se poté upravily v případě stávajících seniorních specialistů na placenou reklamu Jana JanouškaDavida Janouška, jejichž agenda se rozšířila o rozvoj týmu a supervizi klientských účtů napříč oddělením. David Janoušek je nyní zodpovědný za rozvoj týmu, co se týče inovací a publikační činnosti. Má přesah i za hranice čistě online marketingu a několikaleté zkušenosti v oboru, Taste s ním proto plánuje také účast na konferencích, školeních nebo třeba v podcastech. Jan Janoušek, kromě publikační činnosti, zastává roli supervizora a odpovídá tak za precizní nastavení kampaní a za kvalitu výstupů. Má též zodpovědnost za vzdělávání celého týmu i širší veřejnosti.

Taste rovněž do týmu Paid Advertising přijal tři nové specialisty: Zdeňka Pešičku, Ruslana AdamchukaErika Dubena.

„Co se týče inovací v týmu, hlavním cílem je testovat a vymýšlet nové přístupy a nástroje, abychom dokázali držet krok s neuvěřitelně rychlým vývojem online marketingu, dokázali pracovat efektivně a klientům mohli nabízet nadstandardní služby,“ shrnuje team leader Jan Svoboda.