Ve výběrovém řízení vypsaném společností Pivovary Lobkowicz na vytvoření komunikační strategie a kampaně pro značku Černá Hora zvítězila pražská komunikační agentura Uncle. Pro pivovar z Černé Hory na Blanensku bude zajišťovat outdoorovou komunikaci, inzertní kampaň, POS materiály a kreativní produkci.
Uncle už dělá pro značku Lobkowicz téhož výrobce. V minulosti pracoval pro Budvar, Platan, Braník, Velvet, Pilsner Urquell, Starobrno nebo Červený Drak.

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá