Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Agentura WOO pomohla značce Lauben na český trh

Dvouměsíční komunikace stála na známých tvářích Marka Fichtnera a Hany Mašlíkové.

Německá značka kuchyňských spotřebičů Lauben si pro vstup na tuzemský trh letos na podzim vybrala digitální agenturu World of Online, zkráceně WOO. Ta ve dvouměsíční komunikaci, která začala v září, zajistila spolupráci s influencery, produkci a výkonnostní část kampaně. Cílem spolupráce bylo na předvánočním trhu vybudovat kredibilitu a povědomí.

Distributor značky pro Česko, firma Elem6, si jako tvář značky vybrala šéfkuchaře Marka Fichtnera, známého z televizního pořadu MasterChef. S ním agentura natočila hlavní spot a k tomu tři videorecepty. Kredibilitu měli podpořit influenceři z oboru jako kuchař Jan Vorel (má 37.000 sledujících na Instagramu) či instagramerky Máma v kuchyni nebo Lžička cukru. Povědomí pomáhala zvednout moderátorka Hana Reinders Mašlíková (105.000 sledujících na Instagramu), která se podílela i na výkonnostní složce kampaně přes osobní slevový kód.

Největší část výkonu představoval remarketing na sociálních sítích. Agentura nastavila přes 200 reklamních sad, které cílily v několika vlnách. „Měnná kreativa, kterou Business Manager umožňuje, v takovém množství umožnila sociálním sítím cílit téměř personalizovaně,“ podotkla Katarína Bačišinová, social media manager WOO. „Téměř dvouměsíční aktivace nám vygenerovala obrat jeden milion korun a stovky nových zákazníků, kteří si kromě produktu Sous Vide k tepelné přípravě pokrmů pořídili i příslušenství, například vakuovačku,“ přiblížil Petr Kurz, marketingový ředitel Elem6.