Agentura World of Online, která se specializuje na influencer marketing a správu sociálních sítí, přichází po dvou letech svého působení s novou vizuální identitou. Grafickou změnu zajistil art director Václav Vanter. World of Online rovněž změnila název na zkrácené WOO. Tak agentuře z pražských Nuslí klienti říkají dlouho.
„Spustili jsme nový web, které odráží naši proměnu z garážové agošky o dvou lidech v agenturu, která svým klientům vytváří kompletní online prostředí, vede komunikaci v sociálních médiích a spravuje jejich kampaně s influencery. Kromě toho tvoří vlastní projekty jako je Play!, první youtuberská desková hra na světě,“ říká šéf a majitel agentury Petr Srna.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce