Agentura YYY vyhrála Korunní, Penny a Av​ène

Novými klienty letos rebrandované agentury jsou minerálka, retailer a výrobce kosmetiky.

Zleva Michaela Mundlová, Marek Linhart, Roman Zámečník, Adéla Červínová, Martin Zdražil a Lukáš Krčil

Zleva Michaela Mundlová, Marek Linhart, Roman Zámečník, Adéla Červínová, Martin Zdražil a Lukáš Krčil

Marketingová a strategická agentura YYY, která letos po sedmi letech rebrandovala z předchozího názvu Brain One, hlásí tři nové klienty. Jsou jimi minerální voda Korunní, maloobchodní řetězec Penny Market a francouzská kosmetika Av​​ène.

Tradiční minerálce Korunní agentura pomáhá s dlouhodobým nastavením positioningu značky a v současnosti probíhají strategicko-kreativní workshopy s klientem. Zároveň jsou k vidění sponzorské spoty, které běží k sobotní show StarDance v České televizi.

U klienta Penny Marketu agentura vyhrála výběrové řízení na tvorbu employer brand kampaně a navrhla několik řešení komunikace směrem k potenciálním zaměstnancům. Kreativní koncepty jsou už ve fázi testování.

A pro prémiovou francouzskou kosmetiku Av​​ène zajistí YYY na základě vyhraného tendru kampaň pro řadu Tolèrance Control. „Od schválení kreativy jsme měli jen tři týdny na kompletní produkci, ale díky vstřícnosti klienta a profesionalitě celého týmu jsme to zvládli,“ doplňuje Michaela Procházková, senior account managerka agentury.