
Zleva Michaela Mundlová, Marek Linhart, Roman Zámečník, Adéla Červínová, Martin Zdražil a Lukáš Krčil
Marketingová a strategická agentura YYY, která letos po sedmi letech rebrandovala z předchozího názvu Brain One, hlásí tři nové klienty. Jsou jimi minerální voda Korunní, maloobchodní řetězec Penny Market a francouzská kosmetika Avène.
Tradiční minerálce Korunní agentura pomáhá s dlouhodobým nastavením positioningu značky a v současnosti probíhají strategicko-kreativní workshopy s klientem. Zároveň jsou k vidění sponzorské spoty, které běží k sobotní show StarDance v České televizi.
U klienta Penny Marketu agentura vyhrála výběrové řízení na tvorbu employer brand kampaně a navrhla několik řešení komunikace směrem k potenciálním zaměstnancům. Kreativní koncepty jsou už ve fázi testování.
A pro prémiovou francouzskou kosmetiku Avène zajistí YYY na základě vyhraného tendru kampaň pro řadu Tolèrance Control. „Od schválení kreativy jsme měli jen tři týdny na kompletní produkci, ale díky vstřícnosti klienta a profesionalitě celého týmu jsme to zvládli,“ doplňuje Michaela Procházková, senior account managerka agentury.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
