Obrat agentury Outbreak loni vzrostl oproti předchozímu roku o 29 %. Jde o třetí meziroční dvojciferný nárůst tržeb. Firma specializující se na nové, netradiční formy reklamy - nejznámější je ledová koule pro Jägermeister, oceněná letos v Portoroži - utržila loni 27,1 milionu Kč, rok předtím to bylo 21 milionů, v roce 2010 14 milionů a v roce 2009 8,5 milionu.
„Engagement a word of mouth marketing tak i přes ekonomickou recesi, či snad právě díky ní, zaznamenává stále rostoucí zájem zadavatelů,“ dovozuje jeden z majitelů agentury Ivo Laurin (druhým je Daniel Farkaš).
Kromě ledové koule vymyslel tým Outbreaku pivo Bazal pro značku Ostravar, cimrmanovský web Jarmara.at pro Seznam.cz či udržuje facebookovou komunitu Holky v akci pro časopis Praktická moderní žena.