
Výkonnou ředitelkou a šéfredaktorkou portálu Ženy s.r.o. je Michaela Dvořáková
Agenturní skupina Knowlimits odkoupila 10% podíl ve firmě Ženy s.r.o., která provozuje stejnojmenný portál. Součástí dohody je i opce k nákupu dalšího podílu. Ženy s.r.o. před 10 lety založila internetová podnikatelka Eva Čejková a postupně z nich vybudovala jeden z největších komunitních webů v Česku. Měsíčně ho navštíví 350.000 reálných uživatelů a uživatelek.
„Věříme, že náš vstup do komunity přinese řadu zajímavých synergií pro naše klienty. Stále častěji se totiž setkáváme se specifickými požadavky na práci s konkrétními cílovými skupinami, a právě komunitní servery nabízí zajímavou možnost, jak vybrané publikum oslovit,“ vysvětluje akvizici Markéta Dyllong z vedení Knowlimits. „Od vstupu nového partnera si slibujeme zejména větší vizibilitu a nové příležitosti, jak oslovit zadavatele, kteří práci s komunitami často podceňují. Ta vyžaduje specifický přístup, know-how, a hlavně časovou investici,“ dodává výkonná ředitelka a šéfredaktorka portálu Michaela Dvořáková.
Web orientovaný na ženskou cílovou skupinu dlouhodobě dynamicky rostl. Postupně se z něj oddělila samostatná odnož věnující se testování produktů a uživatelským recenzím, startup Testuj.to, do něhož před třemi lety vstoupila Heureka Group. Letos chystá mobilní aplikaci a také marketplace.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
