Nákupní rádce Kupi.cz, s nímž vybíráme ze spotřebního koše, spouští Kupimagazín.cz. Ten přináší tipy na slevy. Jeho šéfredaktorkou je Linda Michalčíková, dosavadní event manažerka HP Tronic.

Agenturní skupina Publicis kupuje datovou firmu Epsilon

Komunikační skupina Publicis uzavřela dohodu se společností Alliance Data Systems Corporation o koupi její americké datové firmy Epsilon. Akvizice za 4,4 miliardy dolarů je pro skupinu Publicis dalším krokem v dlouhodobé strategii stát se pro klienty partnerem v jejich digitální transformaci. Klienti totiž dnes přesouvají svoje investice do marketingových řešení založených na datech, respektive technologiích, které umožňují rozvíjet vztahy se zákazníky, urychlují růst a snižují náklady.

„Naši klienti čelí sílícímu tlaku očekávání zákazníků, etablování nových značek a novým datovým regulacím. Jedinou odpovědí je nabídnout zákazníkům personalizované zážitky na mírů jejich potřebám. Aby na to klienti dokázali reagovat, musejí se transformovat. Díky akvizici společnosti Epsilon přinese Publicis potřebné technologie, odborné znalosti a talenty, které doplní naši nabídku v oblasti kreativity, médií a obchodní transformace, a pomůžou tak našim klientům prosadit se v ostré konkurenci,“ věří Arthur Sadoun, chairman a generální ředitel Publicis Groupe.

Epsilon je technologická společnost se sídlem v USA, která se specializuje na využití klientských dat pomocí vlastních platforem. Zaměstnává přibližně 9.000 lidí, včetně 3.700 datových specialistů a 2.000 technologických expertů. Její věrnostní software obsluhuje 600 milionů účtů, jen v USA má přes 250 milionů unikátních uživatelů. Epsilon také vyvinul kapacity v oblasti umělé inteligence umožňující předpovídat chování spotřebitelů. Firma je činná i v oblasti ochrany soukromí spotřebitelů a kybernetické bezpečnosti.

Co si Publicis od Epsilonu slibuje? „V oblasti kreativity přinesou znalosti Epsilonu zákaznické insighty (kdo jsou, co dělají a co nakupují), které povedou ke zdokonalení kreativních nápadů a vzniku relevantnějších kampaní. Publicis tak udělá další krok k přizpůsobení kampaní zákazníkům v reálném čase. Z mediálního pohledu umožní propojení dat Epsilonu a mediálních kampaní Publicisu vytváření ID spotřebitelů, segmentových publik a maximalizaci ROI mediálních investic prostřednictvím přesného měření a optimalizace kampaní v reálném čase. Po stránce digitální transformace byznysu poskytne Epsilon hloubkové vhledy o zákaznících k další optimalizaci obchodních modelů klientů.“