Agenturu Bistro Social nově povede Malcová

Natálie Malcová se ujme řízení v lednu, ve funkci vystřídá Martina Navrátila, který odchází.

Natálie Malcová

Natálie Malcová

Novou head of social agentury Bistro Social, která patří do sítě Dentsu, se k 1. lednu 2022 stane Natálie Malcová. Ve funkci střídá Martina Navrátila, který z agentury na konci roku - po víc než šesti letech - odchází. „Už od začátku listopadu postupně předávám všechny své kompetence,“ uvedl.

Malcová bude mít na starosti zároveň řízení agentury iProspect, která se v rámci Bistro Social stará o výkonnostní marketing. V Bistro Social působí přes pět let, od ledna 2021 je ve funkci social ads director. Na starosti má tak veškeré reklamní strategie agentury a zároveň zodpovídá za technologický rozvoj všech klientů. V průběhu let se starala například o sociální média značek Mastercard, Calpra Groupe nebo Sazka.

„Sociální média jsou velmi dynamické a rychle se měnící prostředí, zároveň zájem o ně v posledních letech strmě narůstá, což vidíme i u nás. Stále více klientů, ať už lokálních nebo mezinárodních, nám svěřuje své značky,“ komentuje budoucí šéfka agentury.