
Barbora Baránková
Petera Podolinského v čele agentury Dotcom.cz střídá Barbora Baránková. Přichází z mateřské slovenské agentury Dotcom.sk, kde působila na pozici client service director. Jejím hlavním úkolem v nové roli bude maximalizovat potenciál stávajících klientů a etablovat agenturu ve výběrových řízeních i novém byznysu. Vedle rozvoje české pobočky agentury se bude věnovat také řízení slovenských struktur, které byly vytvořeny pro klienta Tesco CE.
Dotcom.cz je fullservisová reklamní agentura se silným digitálním zázemím, československým původem a mezinárodními klienty. Na trhu působí od roku 2018. Její klíčoví klienti jsou Tesco CE, Tesco Česká republika nebo Stavební spořitelna ČS. Ve spojení s mateřskou agenturou Dotcom.sk, kterou řídí Roman Beličák, agenturou Abanana v Krakově a BeSocial v Budapešti poskytuje klientům i řešení pro oblast V4.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
