Agenturu Garp Integrated ovládla POS Media

Ondřej Gottwald. Foto: David Bruner

Ondřej Gottwald na pondělním předávání IMC European Awards na žižkovské věži v Praze. Foto: David Bruner

Do aktivační agentury Garp Integrated vstoupil nový majoritní vlastník. Těsnou většinu 51 % ve firmě získala společnost POS Media, zbylých 49 % si ponechal dosavadní majitel agentury Ondřej Gottwald. Jeho agentura tak transakcí vstoupila do strategického partnerství s thajskou společností Omni Marketing Global, poskytovatelem řešení shopper marketingu v Asii a Tichomoří. Omni Marketing Global totiž už letos koupil 47 % podíl ve zmíněné agentuře POS Media Richarda van het Bolschera, přes kterou nyní získává podíl v Garp Integrated.

Partnerství Garp Integrated a Omni Marketing Global má pomoci rozšířit evropské portfolio služeb poskytované obchodním řetězcům a klientům. „Akvizice s velkou mezinárodní firmou, jakou je Omni Marketing Global, bude výhodná pro obě strany. My rozšíříme portfolio našich klientů nejen na českém trhu a klientům našeho partnera poskytneme mezinárodní kreativitu na míru,“ uvádí Ondřej Gottwald, který ve své agentuře působí na pozici new business director.

Celkově má Garp Integrated v interních týmu necelou dvacítku zaměstnanců. V portfoliu má klienty jako Unilever, Mondelez, United Bakeries či Molson Coors. Zkušenosti má i s marketingovou komunikací v sektorech finančních služeb, telekomunikací, automobilismu nebo logistiky.

O společnosti Omni Marketing Global, činná v Asii a Tichomoří od roku 1993, se spojením s POS Media dostala ke spolupráci s obchodními řetězci a značkami ve 24 zemích. Prostřednictvím svých agentur POS Media, ActMedia, DemoPower, K2 Insight, Red Basket, StoreMinder, U-Marketing a Continuity Plus nabízí marketingové služby jako interaktivní senzorická reklamní média, product sampling, merchandising, data mining a marketingové programy zaměřené na analýzu dat.