“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Agenturu Scholz & Friends bude řídit Hájková

Barbora Hájková

Barbora Hájková

Agentura Scholz & Friends bude mít v čele opět ženu. Od prosince bude agenturu řídit Barbora Hájková, posledních šest let její account director, respektive client service director. Předtím pracovala v agenturách Ogilvy Action a Fabrika. Nahradí Kamilu Tehranian, která odchází z čela firmy po devíti letech. Informoval o tom Tomáš Kopečný, většinový vlastník agentury, v níž má menšinový podíl i německá Scholz & Friends.

Kopečný zvýší svůj podíl ve firmě na 75 %, přejde na něj totiž 10% podíl, který dosud vlastnila Kamila Tehranian. Německá Scholz & Friends dál drží 25 %.