Agentura Scholz & Friends bude mít v čele opět ženu. Od prosince bude agenturu řídit Barbora Hájková, posledních šest let její account director, respektive client service director. Předtím pracovala v agenturách Ogilvy Action a Fabrika. Nahradí Kamilu Tehranian, která odchází z čela firmy po devíti letech. Informoval o tom Tomáš Kopečný, většinový vlastník agentury, v níž má menšinový podíl i německá Scholz & Friends.
Kopečný zvýší svůj podíl ve firmě na 75 %, přejde na něj totiž 10% podíl, který dosud vlastnila Kamila Tehranian. Německá Scholz & Friends dál drží 25 %.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli