„Kreativně-reklamní“ skupinu Tady čerstvě tvoří agentury sdružené kolem firmy Adexpres.com Jana Galgonka. Kromě samotného Adexpresu budou pod zastřešující značku patřit kreativní agentura Bistro (dříve Prague Bistro), Bistro Social zaměřené na propagaci na sociálních sítích, vývojářské studio Mobile Internet a také nově vznikající divize (možná samostatná firma) s pracovním názvem Bistro UX, zaměřená na uživatelská rozhraní a servisní design, jejíž hlavní postavou bude Jakub Krčmář.
Značka Tady - graficky zdůrazňuje stylizované velké A ve tvaru stříšky, jinak užívá malá písmena - má zastřešovat aktivity komunikační skupiny do jednoho celku především proto, aby je bylo možné srozumitelněji prezentovat v tendrech klientů. Samotné názvy agentur ve skupině se sbližovat nemají. „Každá entita by měla být samostatná, tedy mít maximálně 10 až 15 % výnosů od společných klientů skupiny,“ přiblížil Médiáři Jan Galgonek. Ten čerstvě vlastní 100 % v Adexpresu. Adexpres pak má 90 % v Bistru (po 10 % mají kreativní ředitel Pavel Flégl a managing partner Tomáš Kleňha), taktéž 90 % v novém Bistru Social (10 % vlastní šéf Ondřej Pavelek, jenž přišel z Havasu) a 39 % v Mobile Internet (61 % drží Lukáš Hykl).
Značka Tady se má prezentovat na webech wearetady.cz a wearetady.com a následující korporátní identitou, která vznikla pod vedením zmíněného Pavla Flégla.