Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Agentury Hifive a Safranada spojí značka Ydeal

Vůdčími osobnostmi nového seskupení jsou Alexander Bruna, Martin Kyncl a Oto Klempíř.

Vlevo Martin Kyncl, vpravo Alexander Bruna, vpředu Oto Klempíř

Vlevo Martin Kyncl, vpravo Alexander Bruna, vpředu Oto Klempíř

Spojením komunikačních agentur Hifive a Safranada vzniká nová agenturní značka Ydeal. Konkrétně se firma Hifive, kterou vlastní Alexander Bruna (má 56,5 %) a Martin Kyncl (vlastní 43,5 %), přejmenovala na Ydeal, přičemž Safranada, kterou reprezentuje kreativec a hudebník Oto Klempíř, bude vystupovat společně pod toutéž hlavičkou. Jako firma zůstane samostatná.

Agentura Ydeal má několik divizí. Její claim zní Surfujeme v trendech, předvídáme změny

Agentura Ydeal má několik divizí. Její claim zní Surfujeme v trendech, předvídáme změny

Ydeal se profiluje jako fullservisová digitální agentura, kromě strategií, analýz a kreativy slibují zajistit i nákup médií. Kyncl s Brunou jsou specialisté na online, Klempíř má na starosti kreativní segment. „Přestěhovali jsme se z Vinohrad na Žižkov do kancelářského domu Vlkova 46, kde jsme obsadili dvě patra. Je nás nyní přes dvacet,“ přibližuje pro Médiář Oto Klempíř.

Mezi hlavní klienty zakládajících agentur nového uskupení patří ODS, Kia, Mercedes-Benz, Komerční banka, Tena, Vitacredit či Dům látek.