Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Agentury MarketUp a Peppermint vstupují do AKA

Asociace komunikačních agentur (AKA) přijala do svých řad další dva členy - agentury se zaměřením na digitální technologie MarketUp a Peppermint. „Obě do oborové asociace přivedl zájem o její aktivity a vůle se podílet aktivněji na formování trhu a jeho standardů,“ informoval ředitel AKA Marek Hlavica.

„Těší nás, že AKA je atraktivní právě pro společnosti, které představují progresivní trendy v marketingu a komunikaci. Předpokládám, že se to projeví i v budoucí agendě asociace,“ odkazuje Hlavica i na nedávné přistoupení agentury 2Fresh.

MarketUp v čele s Miroslavem Králem se zpočátku se soustředila na výkonnostní marketing, později přidala tvorbu digitálního obsahu, mediální plánování či komunikaci značky. Dnes zaměstnává 50 lidí a loni dosáhla obratu 150 milionů Kč.

Peppermint navazuje na někdejší digitální agenturu TL5. Vznikl v roce 2016 a stojí za ní Jan Kotek. Dnes zaměstnává 35 lidí a její obrat přesahuje 50 milionů Kč.