Odstartoval 16. ročník reklamní soutěže IMC Czech Awards. Vítězům jednotlivých kategorií se otevře brána do evropského finále. Nově může být každá práce přihlášena do víc kategorií.
Ředitelem české části soutěže byl jmenován Martin Pešta z agentury Geometry Global. „Našim cílem pro letošní rok je navázat na skvělé výsledky z posledních let a zároveň vnést do soutěže ještě o trochu víc dynamiky a atraktivnosti,“ řekl.
Předsedkyní odborné poroty, složené ze zástupců klientů, výzkumných a marketingových agentur, bude letos Monika Otradovcová, marketingová ředitelka MOL.
IMC Czech Awards (dřív Český direkt a promo) zaměřená na metody přímého marketingu je jedinou českou soutěží, která je nominační pro případné evropské finále - vítězné práce ve všech kategoriích se automaticky dostávají do evropského kola.
Od poloviny dubna do začátku května proběhne dvoukolové hodnocení soutěžních prací porotou. Slavnostní vyhlášení vítězů bude tradičně začátkem června. Poté se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání IMC European Awards. Jeho vyhlášení tradičně probíhá v listopadu. Hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy a organizuje ho Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a její sekce integrované marketingové komunikace IMCC Europe.
Evropského klání se účastní vítězové národních soutěží členských zemí EACA. Těmi kromě Česka jsou Belgie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemsko a Velká Británie. V roce 2017 získaly české agentury dohromady 21 cen.