Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Air Bank chystá druhou větší kampaň. S televizními spoty opět nepůjde na Novu

Kampaň začne v pondělí 1. dubna, pro banku ji opět připravuje tým agentury Mather Advertures.

Banka Air Bank finanční skupiny PPF Petra Kellnera rozjede v průběhu dubna a května svou druhou velkou kampaň. Rok a čtvrt poté, co vstupovala na trh s kýženou image hodného peněžního ústavu - se komunikačně zaměří na propagaci běžného úročeného účtu. Kampaň - stejně jako tu zaváděcí loni v lednu - vymýšlí tým skupiny Mather Advertures.

Televizních spotů zatím včetně nových vzniklo celkem 31. Ty nové se v těchto dnech finalizují - mají mít totéž obsazení, tytéž tvůrce i dosavadní minimalistický styl.

Kampaň, která má stát méně než loňská, první, začne 1. dubna na internetu, 15. dubna se má přidat trojice různých televizních spotů (nepůjdou na televizi Nova, gros bude Prima a Barrandov), 1. května pak vybrané venkovní nosiče (billboardy a bigboardy, kterých bude méně, ale na výrazných místech).

Banka dnes na tiskové konferenci přiblížila základ, na němž v nové kampani postaví argumentaci: v českých bankách „spí“ na účtech střadatelů celkem 700 miliard Kč, na nichž vydělávají pouze banky - kdyby majitelé účtů využili úročení se sazbou 1,8 % ročně, na úrocích by dostali celkem 11 miliard Kč (úročí se denně, připisuje měsíčně). Což by se přinejmenším přiblížilo částce, kterou se platí na kritizovaných bankovních poplatcích za transakce včetně těch nejběžnějších.

Jak dnes řekl šéf marketingu Air Bank Jakub Petřina, nová kampaň staví na principu zaútočit na slabinu v silné stránce soupeře. „České banky mají mraky zákazníků s běžnými účty, na nichž jsou stovky miliard. Díky tomu banky generují obrovské zisky,“ řekl. Od konkurenčních ústavů čeká spíš bagatelizaci tvrzení než snížení poplatků.