Banka Air Bank ze skupiny PPF a reklamní agentura Ogilvy se vzájemně dohodly na ukončení spolupráce. Ta trvala celých šest let a přinesla hlavně reklamní koncept Dva světy, s dvěma bankéři, které představovali herci Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček. Koncept pomohl etablovat novou, malou banku jako přívětivější alternativu tradičním finančním ústavům. „Mezi oběma společnostmi se ale poslední dobou objevovalo víc rozdílných názorů na vzájemnou spolupráci, a tak se obě strany rozhodly jít dál svou vlastní cestou a hledat nové výzvy a inspiraci,“ oznámila dnes Air Bank. Ta startovala 22. listopadu 2011, po šesti letech se chlubí 590.000 klientů a 35 pobočkami ve stovce měst po celém Česku.
Připomeňte si tvorbu Ogilvy pro Air Bank
Konec spolupráce s Ogilvy provázejí diplomatická vyjádření. „Mám radost, že jsme se na tuhle nelehkou cestu rozhodli přibrat jako parťáka právě agenturu Ogilvy,“ prohlásil Jakub Petřina, ředitel produktů a marketingu Air Bank. „Air Bank je klientem, který rád zkouší nové věci a současně rozumí tomu, že nejlepší nápady vznikají úzkým propojením komunikačního týmu klienta s týmem agentury. Jsme rádi, že jsme se mohli podílet na nastartování první banky, kterou mohou mít lidé rádi,“ říká Ondřej Obluk, ředitel skupiny Ogilvy.
Air Bank momentálně připravuje tendr na novou agenturu. Některé vybrané agentury do něj plánuje přizvat napřímo, vedle toho se ale mohou zájemci o účast v tendru hlásit sami. „Jedním z jeho témat bude i budoucnost současného reklamního konceptu,“ doplňuje Air Bank. Přihlášky přijímá do 15. prosince.