Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Air Bank láká na založení účtu rovnou přes mobil

„Hop“ zase v reklamě. V kampani banky od PPF využil citoslovce kreativní tým McCannu.

Air Bank a agentura McCann Prague přicházejí s první společnou kampaní. Ta představuje novou možnost založit nový účet prostřednictvím mobilní aplikace My Air a spravovat jej ihned na místě, kde se s danou komunikací zrovna setkají. Kampaň využívá zavedený koncept dvou bankéřů (Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček). Kampaň odstartovala 1. března a desítky různě přizpůsobených kreativ bude možné vidět v televizních spotech připravených podle denní doby a programu.

„Jedná se o jednu z nejkomplexnějších a největších kampaní, kterou jsme od startu banky připravili. Naším cílem je, aby si lidi ve chvíli, kdy uvidí některou z našich reklam, účet v aplikaci hned založili. Zaměřili jsme se proto na situace, kdy lidi mají mobil přirozeně v ruce a zároveň mají také pár minut času, které k založení účtu stačí,“ popisuje Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank. „V celém konceptu kampaně klademe velký důraz na to, kdy a kde lidi naši reklamu uvidí. A tomu pak přizpůsobujeme jednotlivá reklamní sdělení. Některé spoty tak poběží jen v určitou denní dobu, třeba ráno. Jinou formu sdělení uvidí cestující ve vlaku a jinou zas při čekání na tramvajové zastávce.“

Televizní spoty opět režíroval Martin Přikryl v produkci Filmservice. Kampaň využije i venkovní nosiče od plakátů po výlepy v hromadné dopravě či vlacích a samozřejmě online, včetně sociálních sítí. Air Bank bude v kampani testovat i různé netradiční formáty. Například letáky, které lidem přijdou do schránky už zmačkané a na kterých bude informace, že účet z mobilu si stihne zájemce založit dřív, než stihne leták vyhodit. Leták Air Bank už předmačkala.

Předmačkaný leták Air Bank

Předmačkaný leták Air Bank

Kampaň bude vidět také na tramvajových kolejích v Praze a Brně, od května do října. „Polep tramvaje naší reklamou jsme vzali z gruntu. Výzvu k založení účtu přes mobil totiž zobrazujeme nejen zvenku tramvaje, ale i uvnitř celého vozu. Navíc mohou cestující v těchto tramvajích využít wifi připojení a účet si založit ještě předtím, než dojedou do cílové stanice. Tramvajím jsme proto začali interně říkat Zakládačky,“ říká Lenka Rosolová.

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

Tramvaj Zakládačka od Air Bank

 

My Air

  • Klient a značka: Air Bank
    • Ředitel marketingu: Jakub Petřina
    • Vedoucí marketingové komunikace: Lenka Rosolová
    • Marketing manager: Lukáš Falta
    • Online marketing manager: Martin Juha
  • Kreativní agentura: McCann Prague
    • Group creative director: Jan Benda
    • Art director: Martin Kraus, Jarmila Šafránková
    • Digital creative director: Martin Svetlík
    • Group account director: Martin Petrásek
    • Account director: Barbora Koubková
    • Junior account manager: Markéta Neťuková
    • Strategic planner: Aleš Vyhlídal
    • Agency producer: Jitka Baldwin
    • DTP: Don’t Panic
  • Produkce: Filmservice
  • Režie: MODS (Martin Přikryl a Michal Nohejl)
  • DOP: Tomáš Sysel
  • Executive producer: Jan Vrtílek
  • Producer: Jan Holanec
  • Production manager: Kristýna Černá
  • Digitální agentury: Acomware, Ogilvy
  • Mediální agentury: Médea, Mediatrix
  • Nasazení: březen 2019