Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Air Bank vyhrála agentura McCann, střídá Ogilvy

"Zásnubní oznámení" klienta a nové agentury

“Zásnubní oznámení” klienta a nové agentury

Marketingovou komunikaci banky Air Bank ze skupiny PPF bude nově zajišťovat agentura McCann Prague. Rozhodlo se o tom v otevřeném výběrovém řízení, které běželo od loňského prosince. Přihlásilo se do něj několik desítek agentur, šest vybraných agentur se následně setkalo s interním komunikačním týmem banky, v dalším kole představily své kreativní koncepty čtyři z nich (McCann, Werk.CampYinachi, Publicis One), ve finále se pak pomyslně utkaly týmy McCannu a Yinachi.

Vítězný McCann – v čele s Janem Binarem – střídá dosavadní agenturu Ogilvy, s níž banka dělala šest let. Spolupráce Air Bank a McCannu má začít hned. Air Bank zároveň pokračuje ve spolupráci v rámci takzvaného Green Teamu se stratégem Tomášem Mrkvičkou a režisérem Martinem Přikrylem. Přikrylova agentura Werk.Camp pracovala pro banku už v dosavadním mezidobí od ukončení spolupráce s Ogilvy, Werk.Camp byl i v užším výběru aktuálního tendru.

Vedoucí marketingové komunikace Air Bank je Lenka Rosolová.