Marketingovou komunikaci banky Air Bank ze skupiny PPF bude nově zajišťovat agentura McCann Prague. Rozhodlo se o tom v otevřeném výběrovém řízení, které běželo od loňského prosince. Přihlásilo se do něj několik desítek agentur, šest vybraných agentur se následně setkalo s interním komunikačním týmem banky, v dalším kole představily své kreativní koncepty čtyři z nich (McCann, Werk.Camp, Yinachi, Publicis One), ve finále se pak pomyslně utkaly týmy McCannu a Yinachi.
Vítězný McCann - v čele s Janem Binarem - střídá dosavadní agenturu Ogilvy, s níž banka dělala šest let. Spolupráce Air Bank a McCannu má začít hned. Air Bank zároveň pokračuje ve spolupráci v rámci takzvaného Green Teamu se stratégem Tomášem Mrkvičkou a režisérem Martinem Přikrylem. Přikrylova agentura Werk.Camp pracovala pro banku už v dosavadním mezidobí od ukončení spolupráce s Ogilvy, Werk.Camp byl i v užším výběru aktuálního tendru.
Vedoucí marketingové komunikace Air Bank je Lenka Rosolová.