Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Aitom přibral do týmu čtyři nové lidi

Do digitální agentury Aitom, která se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, nastoupila seniorní specialistka na PPC Věra Rajchertová a senior UX manager Michal NovákRajchertová má zkušenosti z mediální agentury Mindshare, kde se podílela na kampaních pro klienty Unilever, Mazda, Volvo či Ferrero. Novák dřív působil jako UX a online marketing consultant v agenturách Next Vision, Litea Solution či MarketUp.

Věra Rajchertová

Věra Rajchertová

Michal Novák

Michal Novák

Kromě Rajchertové a Nováka do agentury přichází také nový front end developer Jan Záhořák, který rozšíří tým frontendistů, a account manager Tomáš Charvát.