Do digitální agentury Aitom, která se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, nastoupila seniorní specialistka na PPC Věra Rajchertová a senior UX manager Michal Novák. Rajchertová má zkušenosti z mediální agentury Mindshare, kde se podílela na kampaních pro klienty Unilever, Mazda, Volvo či Ferrero. Novák dřív působil jako UX a online marketing consultant v agenturách Next Vision, Litea Solution či MarketUp.
Kromě Rajchertové a Nováka do agentury přichází také nový front end developer Jan Záhořák, který rozšíří tým frontendistů, a account manager Tomáš Charvát.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor
„Média končí.“ Malecký a Douša o tom, jak v Česku vznikly zpravodajské pouště
Přijďte ve čtvrtek 21. března