Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

AKA certifikovala konzultanty Férového tendru

Workshop k Férovému tendru proběhl 7. května

Příprava tendru je stále disciplína, kde zadavatelé cítí slabiny. Proto AKA uspořádala 7. května už druhý workshop pro zadavatele. Zúčastnili se ho marketéři z Air Bank, Autopalace, Stocku, Globusu nebo Tchiba. Workshop se soustředil na kvalitu briefu s ohledem na specifika jednotlivých komunikačních nástrojů. Foto: AKA

Asociace komunikačních agentur udělila certifikát k poradenství čtyřem zkušeným odborníkům, kteří nyní mohou zadavatelům pomáhat s přípravou zadání podle standardů Férového tendru. „Všichni konzultanti splňují podmínku dlouholeté praxe v oboru, všichni už provozují poradenskou praxi a často se na straně zadavatele účastní přípravy výběrových řízení,“ uvedl výkonný ředitel AKA Marek Hlavica. Ten je jedním z certifikovaných konzultantů, v této roli přitom zhodnocuje zkušenost ze Citibank, ČEZ či Plzeňského Prazdroje.

Dalším je Marek Buchta, někdejší vrcholový manažer agentur Grey, Carat a OMD, který se v roli konzultanta pohybuje řadu let a má za sebou desítky konzultovaných výběrových řízení, David Novák, který s 20 lety zkušeností dnes působí v agentuře Leemon Concept, a Tomáš Avrat, dřív marketér značky Starobrno, dnes působící na jižní Moravě jako konzultant. Jejich odborné konzultace jsou zpoplatněny.

„Férový tendr není jen tak nějaká brožurka. Je to platforma, která pomáhá udělat výběrko efektivně. Tedy tak, aby zadavatel dostal od agentur co nejlepší nabídky,“ říká ředitel Hlavica.