
Tomas Wojcik je jedním ze čtyř spolumajitelů agentury 2Fresh
Je to přesně rok, kdy se 2Fresh připojila k Asociaci komunikačních agentur (AKA). Teď odchází. V návaznosti na červencovou náhlou změnu, kdy se místo Marka Slezáka z Boomerangu stal po dvou měsících prezidentem zase šéf McCannu Jan Binar, tak následuje agentury DDB Prague a dvě ze tří agentur Ogilvy, které byly donedávna také členy spolku. V AKA zůstává padesátka agentur.
„Události posledních měsíců nám ukázaly, že v tuto chvíli nechceme být součástí asociace, která není schopná jasně a jednoduše vysvětlit, proč došlo ke změnám, k jakým došlo při změně prezidenta AKA. Nijak tím neznevažujeme dosavadní práci členů asociace, nicméně nám chybí nějaký hlubší důvod proto, abychom v asociaci chtěli i nadále setrvávat,“ říká za 2Fresh Tomáš Wojcik. „V 2Fresh se dál budeme věnovat tématům, která nás do AKA přivedly. Pomáhat firmám vytvářet produkty a služby postavené na skutečných potřebách jejich zákazníků.“
Nově pro Endorphin Republic
2Fresh jako agentura zaměřená na design, vývoj a komunikaci působí na tuzemském trhu 14 let. Dlouhodobě spolupracuje s klienty jako O2, Globus, Nestlé, Kooperativa či Škoda Auto, nově také se sportovním e-shopem Endorphin Republic. Tomu agentura pomůže redesignovat a navrhnout komunikační a obsahovou strategii. Vývoj e-shopu pak zajistí Mangoweb.
Endorphin Republic disponuje kromě e-shopu čtyřmi kamennými prodejnami v Praze, Brně a Olomouci, značkovým servisem a testovacími centry, léta je výhradním distributorem značky Scott pro Česko. „Věřím, že jenom tímto projektem naše spolupráce neskončí,” říká Antonín Strach, majitel Endorphin Republic.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
