AKA přišla o další agenturu: odchází 2Fresh

„Nechceme být součástí asociace, která není schopná jasně a jednoduše vysvětlit, proč došlo ke změnám, k jakým došlo při změně prezidenta AKA,“ zdůvodňuje odchod Tomáš Wojcik.

Tomas Wojcik

Tomas Wojcik je jedním ze čtyř spolumajitelů agentury 2Fresh

Je to přesně rok, kdy se 2Fresh připojila k Asociaci komunikačních agentur (AKA). Teď odchází. V návaznosti na červencovou náhlou změnu, kdy se místo Marka Slezáka z Boomerangu stal po dvou měsících prezidentem zase šéf McCannu Jan Binar, tak následuje agentury DDB Praguedvě ze tří agentur Ogilvy, které byly donedávna také členy spolku. V AKA zůstává padesátka agentur.

„Události posledních měsíců nám ukázaly, že v tuto chvíli nechceme být součástí asociace, která není schopná jasně a jednoduše vysvětlit, proč došlo ke změnám, k jakým došlo při změně prezidenta AKA. Nijak tím neznevažujeme dosavadní práci členů asociace, nicméně nám chybí nějaký hlubší důvod proto, abychom v asociaci chtěli i nadále setrvávat,“ říká za 2Fresh Tomáš Wojcik. „V 2Fresh se dál budeme věnovat tématům, která nás do AKA přivedly. Pomáhat firmám vytvářet produkty a služby postavené na skutečných potřebách jejich zákazníků.“

Nově pro Endorphin Republic

2Fresh jako agentura zaměřená na design, vývoj a komunikaci působí na tuzemském trhu 14 let. Dlouhodobě spolupracuje s klienty jako O2, Globus, Nestlé, Kooperativa či Škoda Auto, nově také se sportovním e-shopem Endorphin Republic. Tomu agentura pomůže redesignovat a navrhnout komunikační a obsahovou strategii. Vývoj e-shopu pak zajistí Mangoweb.

Endorphin Republic disponuje kromě e-shopu čtyřmi kamennými prodejnami v Praze, Brně a Olomouci, značkovým servisem a testovacími centry, léta je výhradním distributorem značky Scott pro Česko. „Věřím, že jenom tímto projektem naše spolupráce neskončí,” říká Antonín Strach, majitel Endorphin Republic.