Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Akce Pilsneru k hokeji dodá Geometry

Agentura Geometry Global uspěla v tendru Plzeňského Prazdroje na doprovodné marketingové akce značky Pilsner Urquell při hokejovém mistrovství v květnu 2015 v Praze a v Ostravě. Agentura tak naváže na dřívější spolupráci v rámci olympijských her v Soči, kdy pro Pilsner připravila projekt Každé zlato má svůj příběh. Ten na podtáccích připomněl zlaté úspěchy českých sportovců Jiřího Rašky, hokejistů v Naganu či Martiny Sáblíkové.

Pilsner Urquell je partnerem Českého svazu ledního hokeje, respektive tuzemské hokejové reprezentace. Organizátoři mistrovství vybrali další pivní značku Krušovice za oficiálního partnera šampionátu. Maskoty turnaje budou Bob a Bobek.